Pozycjonowanie google, a odwiedzanie witryny

Pozycjonowanie google, a odwiedzanie witryny

Musimy przystąpić do analizowania otrzymanych informacji i kontrolować realizowane działania, aby ustalić gdzie osiągnęliśmy cel, a gdzie nie. W ten sposób możemy postępować wykorzystując jeszcze raz model SEO i SEM do sprawdzenia niedociągnięć lub tylko do poprawy uzyskanego wyniku.


Pozycjonowanie google http://mateuszkozlowski.pl/ zasługuje na szczególną uwagę

Analiza odwiedzających witrynę, czas przebywania na niej, zabierający głos i ich narodowość to czynniki wynikające z pracy analityka sieci rozpoczętej w pierwszym punkcie modelu i teraz dobiegającej swego końca. Identycznie, jeśli zostały podjęte działania marketingowe jakiegokolwiek rodzaju, powinny być one stosownie skontrolowane, aby otrzymać informacje zwrotne na temat wykonanych działań, jeżeli wskazuje się na pozycjonowanie google.


Jeśli - na przykład - uczestniczyliśmy w wymianie banerów, musimy wiedzieć ile kliknięć otrzymaliśmy i w jakim przedziale czasowym. W podobny sposób postępuje się z wszystkimi realizowanymi przedsięwzięciami o charakterze aplikacyjnym. Dane te umożliwią poznanie skuteczności zrealizowanych działań i ustalenie ewentualnych środków zaradczych do wprowadzenia.


Sztuka marketingu poszła naprzód, tak samo jak sztuka SEO. Nowe reguły pozycjonowania w wyszukiwarkach nie opierają się już na „suchym” pozycjonowaniu słowa kluczowego w SERP-ie, lecz na szeregu działań potrafiących zwiększyć widzialność i reputację marki lub produktu. W takiej scenerii wkracza do akcji marketing inbound, którego celem jest doprowadzenie do tego, aby to użytkownik szukał firmy. Nowe techniki marketingowe uczyniły inwazyjne metody marketingu tradycyjnego mniej skutecznymi i bardziej kosztownymi. Zamiast męczyć ludzi reklamami telewizyjnymi, można tworzyć widea, które potencjalni klienci zechcą oglądać. Warto jest zatem postawić na pozycjonowanie google.


Zamiast kupować przestrzeń reklamową w publikacjach papierowych, można utworzyć blog, który potencjalni klienci zaabonują (kanał RSS) i będą oglądać. Marketing i dąży zatem do stworzenia ścisłych relacji pomiędzy firmą i potencjalnymi klientami, przyciągając ich wartościowymi treściami, wiążąc się z nimi w mediach społecznościowych w celu przekształcenia ich w okazję do sprzedaży, licząc, że z upływem czasu ludzie ci zapoznają się z produktami i usługami danej firmy, a ją samą uznają za wiarygodne źródło.